- НОВИ КАТАЛОЗИ ЗА РЕКЛАМНИ ПОДАРЪЦИ И БИЗНЕС СУВЕНИРИ
- Подаръци при поръчка
- Бъдете ЕКО с Офис Експрес!
- КАТАЛОЗИ и БРОШУРИ
- News//Новини
- АКТУАЛНИ ОНЛАЙН ПРОМОЦИИ
- Pilot - световен лидер в пишещите средства
- Tilia - висококачествени мебели за открито и закрито
- Оптимизирайте своите разходи с Офис Експрес
- За успешна учебна година
- Как да поръчам
- Развитие на продажбите
- Стажантски програми
- За нас и Кариери
- Сертификати
- Доставки и Логистика
- Как да платя
- Условия за ползване
- Контакти
- Бърза доставка
- Право да върнеш
- Решения за офис пространството
- Нови възможности за успешен бизнес
- Pilot - Видеоклипове
- Кариери
- Мострени зали
- Отворена бизнес програма
- Програма за Лоялност на Office Express
- Европрограми
- Публична покана
- Лични данни
- Избрани продукти на желани цени
- За бизнеса и голфа
- BG16RFOP002-2-2.077-0253
- Абонамент за оферти и намаления
- Абонамент за оферти и предложения
- Всичко за кафето
- Политика за защита на личните данни при подаването на сигнали за нарушения
- ИНФОРМАЦИЯ ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ВЪТРЕШНО ПОДАВАНЕ НА СИГНАЛИ
- test abonament
Право да върнеш
В качеството си на потребител Вие имате право да върнете закупената от Вас стока при сключен договор за покупко-продажба от разстояние 14-дневен срок от датата на доставка на стоката, като не е необходимо да посочвате причина за това. Вие сте длъжни да съхранявате получената стока, нейното качество и безопасност по време на срока по предходното изречение. При връщане на стоката Вие не дължите допълнителни обезщетения или неустойки.
Правото за връщане на стоки не се прилага в следните случаи:
• за доставка на продукти, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална заявка;
• за доставка на стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо
разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;
• за доставка на програмни продукти, компютърни и принтерни консумативи, разпечатани от потребителя;
• за стоки, повредени и/или променени след момента на получаването им;
• за стоки, чиято оригинална опаковка е повредена или липсва. Не се счита за повредена опаковката,
цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката
Връщането на продукта става чрез куриерска фирма, за сметка на клиента или лично в офиса на Офис Експрес Сървис АД на адрес: София, бул. История Славянобългарска №21. Замяна на един артикул с друг, също е за сметка на купувача, срещу такса по договаряне. Офис Експрес гарантира връщането на заплатената от потребителя сума, без стойността на куриерската услуга за връщането на продукта. Върнатата пратка трябва да е придружена от подписани копия на фактурата и стоковата разписка, които трябва изрично да се предадат на куриерска фирма срещу подпис.
------------------------------------------------------
ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА
Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителя
До
ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
София, бул. История Славянобългарска №21
факс: 02 973 26 10
e-mail: sales@offex.bg
С настоящото уведомявам/е, че се отказвам/е от сключения от мен/ нас договор за покупка
на следните стоки ……………...……………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………...
Поръчани на /дата/ ………………………………………………………………………
Получени на /дата/ ………………………………………………………………………
Име на потребителя: ……………………………………………………………………..
Адрес на потребителя ……………………………………………………………………
Банкова сметка на потребителя, по която да бъде върната платената цена:
Банка ………………………………………………………………………………………
IBAN ……………………………………... BIC …………………………………………
Дата: Подпис на потребителя/ите:
------------------------------------------------------
* Ненужното се зачертава.
Можете да изтеглите Формуляра от ТУК.
------------------------------------------------------
УКАЗАНИЯ
/приложение № 7 към чл. 47, ал. 4 от Закона за защита на потребителите/
I. Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект.
II. Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок 14 дни.
III. Срокът за отказ е 14 дни считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте получили стоките. За да упражните правото си на отказ, в посочения по- горе срок, е необходимо да ни уведомите за Вашето име, адрес и телефонен номер, факс и/или електронен адрес и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление (писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща), както и да върнете стоките на адрес: __________________във вид: ___________. Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока на отказ от договора.
IV. Действие на отказа. Ако се откажете от договора, ние ще Ви възстановим цената на стоката, която сме получили от Вас, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по - късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от договора и получим обратно стоките на адреса и във вида, посочени в т. ІІІ. Ще извършим възстановяването, като използваме посочена от вас банкова сметка за връщане на платената цена.
V. Преките разходи по връщане на стоките са за Ваша сметка.
При всички случаи на връщане, рекламация и гаранции важи Закона за защита на потребителите (ЗЗП).
Общи условия - виж ТУК
Търговска гаранция столове - виж ТУК
Назад